Medlemskab​

Et medlemskab koster 375 kr. om året.

Der er mange fordele ved at være medlem af Djurslands Biavlerforening:

• Du er som medlem af Djurslands Biavlerforening også medlem af Danske Biavleres Landsforening (DBL)
  • Du modtager medlemsblad fra DBL 10 gange årligt
  • Du kan købe etiket til honningglas gennem DBL
  • Du er forsikret mod den skade dine bier kan gøre mod andre
  • Du kan deltage i kurser, arrangementer og skolebigårdens arbejde
  • Du kan blive medlem af vores lukkede Facebook-gruppe, hvor man er meget velkommen til at stille spørgsmål om biavl

Bliv medlem og støt foreningen

Ønsker du at blive medlem af foreningen, skal du udfylde formularen herunder og trykke send. Når du har meldt dig ind i vores forening via formularen, vil du modtage en velkomst-mail med oplysninger om betaling af kontingent.

Vejnavn, husnummer, postnummer og bynavn

Persondata

For at blive medlem i foreningen skal du oplyse dit navn, din adresse og din email-adresse. Du kan tillige oplyse dit telefonnummer af praktiske grunde. Dette er frivilligt.

Alle oplysningerne anvendes kun af bestyrelsen. Dine personoplysninger anvendes alene til udarbejdelse af en medlemsliste.

Ingen af oplysningerne videregives til andre. Dog vil medlemslisten med dit navn og din adresse kunne blive anvendt til brug for dokumentation af foreningens klageberettigelse ved indgivelse af klager til offentlige myndigheder eller retssager ved domstolene. Vi anvender kun din mail/telefonnummer, hvis bestyrelsen får konkret behov for at kontakte netop dig. Almindelig information mv. sker udelukkende på Facebook og på vores hjemmeside.

Når du sender din tilmelding, bekræfter du, at vi må behandle dine oplysninger som anført. Du bekræfter tillige, at vi må opbevare dine oplysninger lige så længe, du er medlem. Ved din udmeldelse slettes alle personoplysningerne straks.

Det er foreningen, der er dataansvarlig. Vi har truffet tekniske og organisatoriske foranstaltninger mod, at dine oplysninger hændeligt eller ulovligt bliver slettet, offentliggjort, fortabt, forringet eller kommer til uvedkommendes kendskab, misbruges eller i øvrigt behandles i strid med lovgivningen. Såfremt du ønsker det, kan du til enhver tid trække dit samtykke til behandlingen tilbage ved personlig henvendelse til kassereren eller ved udmeldelse.